Subject: Ed: Uurin - Haridusasutuste toitlustamise kontroll
From: "Krista Juhanson" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Olga Gurjanova" <[email-masked]>, "Julia Allas" <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Feb 2025 11:44:38 +0200

Palun registreerida, suunata täitmiseks Olga Gurjanovale.

Olga, arutame omavahel läbi.

Krista Juhanson

Saatja: Tiina Jaanimägi <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 20. veebruar 2025 11:43
Adressaat: Krista Juhanson <[email-masked]>
Teema: Uurin - Haridusasutuste toitlustamise kontroll

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Krista

Mina soovin täna uurida sellist asja. Ma tean, et Terviseamet teostab
järelevalvet institutsionaalse toitlustamise korraldamise üle
haridusasutustes. Meie oleme Võru maakonnas nügimas ja toetamas uue
määruse raames haridusasutuste köögipoolt ja samuti välja töötamas Võru
maakonna „Kooliresto“ tiitlit. Sooviksime mingil etapil kaasata ka
Terviseametit kooliresto hindamiskomisjoni jne. Kas teil on võimalik
jagada, kes on meie Võru maakonna piirkonna ametnik, kes käib
haridusasutuste menüüsid ja kööki kontrollimas.

Kõike head soovides

Jaanimäe Tiina

Hääolõmise aśatundja

Võrumaa Arenduskeskus SA

tel: +372 5309 1046

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]